سیستم ارتباط با مشتری
اولین قدم جهت یک تجارت موفق، جذب
مشتریان جدید و برقراری ارتباطی پایدار با مشتریان است.
بدین ترتیب مهمترین ویژگی هر سیستم مدیریت مشتریان، توانایی جمعآوری اطلاعات مشتریان از منابع گوناگون و برقراری ارتباط با آنان خواهد بود.
در سیستم ارتباط با مشتری تـیانــــا، اطلاعات مشتریان جمعآوری و در یک قالبِ قابلدسترسی، جهت تحلیل و بررسی ذخیره میگردد که میتوان بهواسطه آن خطمشی و روند خرید مشتریان و پخش را بررسی نمود.
برخی از امکانات:
- تعریف مشتری و گروهبندی آن
- تعریف شعب مشتری جهت مشتریهایی که دارای چندین شعبه هستند و سفارشها و فاکتورها بر اساس شعب آنها صادر میگردد و کلیه حسابها با مشتری اصلی است.
- کنترل اعتبار مشتری با تعیین حداکثر تعداد و مبلغ چکهای وصول نشده و برگشتی مشتری، حداکثر فاکتورهای معوق و مبلغ اعتبار کلی مشتری
- تعریف ممنوعیتهای فروش به مشتری جهت جلوگیری از عدم هماهنگی بین واحد در شرکتهای پخش